.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری نخستین المپیاد ورزشی ساری از ابتدای دی ماه
رئیس اداره ورزش و جوانان ساری گفت: اولین المپیاد ورزشی شهرستان ساری در 138رشته مختلف ورزشی اول دی ماه برگزار می شود.

به گزارش شمال نیوز، حسین دلیری دبیر شورای سیاست گذاری اولین المپیاد ورزشی شهرستان ساری گفت: ورزشکاران  در 138 رشته مختلف ورزشی به رقابت می پردازند و رقابت های المپیاد شهرستان ساری از اول دی ماه شروع شده که به مدت یک ماه ادامه دارد.

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از 200نشست  هماهنگی با معاونت ها و هیات های ورزشی شهرستان برای برگزاری المپیاد صورت گرفته است.

دلیری با بیان اینکه ورزشکاران در 138 رشته مختلف ورزشی به رقابت می پردازند، افزود: رقابت های المپیاد شهرستان ساری از اول دی ماه شروع شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان ساری  با اشاره به حضور 72 هیات ورزشی در این مسابقات، گفت: 41 سالن برای آقایان و 31 سالن برای مسابقات بانوان ورزشکار تدارک دیده شده است.

این مسئول درباره برنامه های روز افتتاحیه المپیاد تصریح کرد: ورود مشعل و پرچم المپیاد، سوگند المپیاد، برنامه باستانی، سرود دانش آموزی، رونمایی از تمبر المپیاد و رونمایی از سرود ورزش مازندران از برنامه های روز افتتاحیه است که با حضور ورزشکاران، پیشکسوتان و قهرمانان ملی و المپیکی ورزش برگزار می شود.

دلیری ادامه داد: با توجه به تعداد زیاد ورزشکاران و شرکت کنندگان در آیین افتتاحیه و همچنین گستردگی برنامه های این روز، تمامی اعضا دغدغه این روز دارند و تمام تلاش خود را برای منظم بودن و باشکوه شدن این روز به کار گرفته اند.

وی با بیان اینکه برگزاری المپیاد برای ستاد از سه بخش مهم برخوردار بوده که بخش نخست آن حمل مشعل است، ادامه داد: حمل مشعل در حال انجام است و در روز افتتاحیه به ورزشگاه شهید متقی می رسد. بخش دوم برگزاری مسابقات است که شرکت کنندگان در 138 رشته مختلف در 72 سالن به رقابت می پردازند. بخش سوم که از اهمیت خاصی برخوردار است برنامه های روز افتتاحیه است. در این روز مانور و رژه ورزشکاران را در میدان ساعت و خیابان های منتهی به آن داریم و همچنین برنامه افتتاحیه در ورزشگاه شهید متقی ساری که با استقبال خوب ورزشکاران و ورزش دانش آموزی و دانشجویی وهمچنین ورزش روستایی روبه رو شده است.

دبیر شورای سیاست گذاری اولین المپیاد ورزشی شهرستان ساری با بیان اینکه کارهای بسیاری برای برگزاری المپیاد انجام شده است، خاطرنشان کرد: این المپیاد اتفاق بسیار خوبی برای مرکز و مردم ورزش دوست آن بوده و  زمینه حضور همه اقشار شهرستان ساری فراهم شده  است./ایسنا

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.552 seconds.